Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MyLois schreef:De schimmel kroft is echt heel leuk! Wel een beetje uit de route...
Ginam schreef:Als je even de zoekfunctie gebruikt, zijn er al heel wat topics over stallen in Castricum en omgeving.Verder zou ik gewoon een rondje in de buurt gaan fietsen en bij wat stallen gaan kijken.
XxJustinexX schreef:Wat valt er onder betaalbaar bij jou? Ik weet zat stallen hier in de buurt. Maar ik weet niet in welke prijsklasse ''betaalbaar'' voor jou valt?
En wat voor faciliteiten wil je? Binnenbak? Of is alleen een buitenbak ook prima? Moet je paard op het land kunnen etc. etc. Als je daar wat duidelijker in bent kan ik je wel verder helpen denk ik!
XxJustinexX schreef:Ik kan je wel vertellen, dat je waarschijnlijk wel boven de 200 uit gaat komen, zeker als jij een binnenbak én weidegang wil.
Misschien is stal baltus wat voor je? Hiervan kan je geloof ik wel het een en ander over vinden op google en als je de zoekfunctie van bokt gebruikt
ierusju schreef:Van een wachtrij bij Baltus weet ik niks van? Sta er zelf en het valt best mee volgens mij?....
Hele nette, en gezellige stal
En daar valt de prijs ook mee, zomers is die ook een stuk lager dan in de winter dus dat is misschien wel wat voor je 
XxJustinexX schreef:De ruijter is een hele mooie stal, sta je ook superdicht bij het duinHele nette, en gezellige stal
En daar valt de prijs ook mee, zomers is die ook een stuk lager dan in de winter dus dat is misschien wel wat voor je
Kuijs vindt ik zelf net even iets te grootschalig maar dat komt omdat ik zelf op een hele kleinschalige stal (4 paarden) sta. Maar wel hele gezellige stal is dat, en ook alles toppie geregeld. En daar heb je natuurlijk wel een binnenbak. En 2 buitenbanen, waarvan een met een all weather bodem.
Baltus weet ik zelf niet heel erg veel over maar schijnt ook heel gezellig te zijn