Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flappie28 schreef:Natuurlijk horen paarden zo veel mogelijk buiten te staan. Ook al komt een paard 4 uur per dag buiten, dan staan ze nog 20 uur binnen. En volgens mij wordt geen enkel paard daar beter van. Waarom krijgen ze anders last van stalbenen en stalgebreken als ze veel binnen worden gehouden? Die van mij staat in de winter op de paddock van 8 tot 17 uur ongeveer en in de zomer van half 8 tot 17: 30 uur in de wei., maar dan nog staat hij naar mijn idee veel binnen. Zou hem graag langer op de wei willen, maar hij heeft helaas zomereczeem en als ik hem later binnen haal heeft hij meer jeuk.Als hij veel jeuk heeft op warme dagen staat hij op me te wachten bij het hek en bij koeler weer en meer wind moet ik hem gaan halen. Heb voor hem liever het laatste uiteraard.
leroyy1993 schreef:Hallo. Op een stal die ik ken word nooit een paddock rondje (paarden gewisseld)
Nu zei ik laatst vanzal ik de paddock wissel doen. Toen werd mij gezegt nee want het zijn geen buitenpaarden.... Nu vind ik zelf persoonlijk dat elk paard wle buiten moet elke dag en deze staan gewoon hele dagen op stal wat vinden jullie hier van
Zeeuwtje68 schreef:leroyy1993 schreef:Hallo. Op een stal die ik ken word nooit een paddock rondje (paarden gewisseld)
Nu zei ik laatst vanzal ik de paddock wissel doen. Toen werd mij gezegt nee want het zijn geen buitenpaarden.... Nu vind ik zelf persoonlijk dat elk paard wle buiten moet elke dag en deze staan gewoon hele dagen op stal wat vinden jullie hier van
wat ik daar van vind dat wil je niet weten![]()
![]()
hou het maar op dierenmishandeling
elk paard hoort buiten te kunnen al dan niet op de wei of met voldoende hooi in paddock
dus je wilt beweren dat die dus 24/7 op stal staan op een uurtje rijden na misschien???