Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Of ik heb grote sloop monsters 
(zie mijn profiel) Mister01 schreef:papagroom: dat is een goede tip. ik zal eens gaan kijken of ik die ergens te pakken kan krijgen. volgens mij is de snoei periode alweer een tijdje voorbij. en ik denk niet dat mensen het waarderen als ik even met mijn snoeischaar langskom![]()
sannerody: ohh idd ja! maar is een yoga bal niet veel te kwetsbaar als paardenspeelgoed? een skippybal is veel sterker lijkt me?
DaisyDarling & KimD: ja ik heb Mister in oktober ingeslapen omdat de PSSM ondraaglijk werd. en ik heb sinds 1,5 week een nieuw vriendje(zie mijn profiel)

maar hij gaat nu ook lekker de wei op, dus heeft hij vriendjes om mee te spelen. maar op de paddock wil ik hem ook graag iets geven.
en die kunnen beter tegen een stootje dan een skippybal.
maar dat gaat niet lukken op de paddock, echt jammer! ik denk dat het op stal al een uitdaging is om een goede plek te vinden hiervoor
Wat je wel kunt doen is inderdaad een grote paardenvoetbal, helaas zijn ze hier (meestal) in hun eentje al gauw op uit gekeken. Wilgentakken zorgen ook voor genoeg plezier. Mag je ook het hooi in de paddock leggen? Zoja, leg het dan op veel verschillende plekken en stop er stukken fruit/groente etc. tussen.
Een paar pionnen neerleggen. Kun je de wilgentakken ook ergens aan bevestigen? Zoja, iets stevigs daar maak je een touw aan vast en daaraan de wilgentakken, mijn Shet vindt het leuk en moet ook nog iets doen voor zijn werk. Heb je trouwens ook een liksteen? Succes en veel plezier met je paardje
nee geintje.
http://www.informatiebord.nl/c/17/afzet ... s-pionnen/