Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnneXxX schreef:Als ze wel naar een andere stal gaat. Komt ze misschien op een stal waar wordt gevoerd en dus het paard wel voldoende hooi of kuil krijgt.
Ik denk dat het puur is om de rekening laag te houden. Anders moet je zorgen dat ze eens in gesprek komt met een DA over de voeding.
Wendy schreef:Ik ga mee met Yamcha: niet mee bemoeien, heel hard misschien maar dit zijn jouw zaken niet.
MarlindeRooz schreef:Wendy schreef:Ik ga mee met Yamcha: niet mee bemoeien, heel hard misschien maar dit zijn jouw zaken niet.
Helemaal mee eens, ik weet hoe vervelend het is als is als het niet gaat zoals je het graag ziet.
Zo hebben mijn verzorgpony's van vrijdag tot zondagochtend (12uur) bijna niks te eten gehad (250 gram brokken, wat appels en wortels en halfuurtje hooi eten oid) omdat de dochter van de eigenaar "snel weg moest" en daarom de stal met eten had dichtgedaan.
Jammer helaas, niet mijn paarden, les voor de volgende keer dat ik dan s'avonds maar weer langs ze moet om te controleren.
Ninx schreef:Ik bemoei me juist erg graag met dit soort dingen....
Ik vind een paard meestal belangrijker dan wat een eigenaar denkt of vind... even cru gesteld.
In dit geval is de jongedame wel erg hardleers, staat het dier wel op stro... kan het daar nog wat van eten? Of overdag op het land?
AnneXxX schreef:MarlindeRooz schreef:Helemaal mee eens, ik weet hoe vervelend het is als is als het niet gaat zoals je het graag ziet.
Zo hebben mijn verzorgpony's van vrijdag tot zondagochtend (12uur) bijna niks te eten gehad (250 gram brokken, wat appels en wortels en halfuurtje hooi eten oid) omdat de dochter van de eigenaar "snel weg moest" en daarom de stal met eten had dichtgedaan.
Jammer helaas, niet mijn paarden, les voor de volgende keer dat ik dan s'avonds maar weer langs ze moet om te controleren.
En heel de zaterdag kijkt er niemand naar de paarden? Die staan heel de dag zonder eten op stal?