Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrittFelice schreef:Misschien is het uit verveling dat hij zoveel likt? Daarom gingen ze hier ook zo snel op. Wij geven ze niet meer omdat het ons niet goed leek, maar ik ga wel even volgen
felineepino schreef:BrittFelice schreef:Misschien is het uit verveling dat hij zoveel likt? Daarom gingen ze hier ook zo snel op. Wij geven ze niet meer omdat het ons niet goed leek, maar ik ga wel even volgen
Ja dat dacht ik eerst ook, omdat hij op zaagsel staat. Dus ik heb nu ook een bananenliksteen opgehangen(wel in het midden, dat hij hem niet vast kan zetten) en ben nog aan het zoeken naar andere dingetjes voor hem.. Hij staat de hele dag op het land maar dan zal hij savons wel heel druk bezig zijn denk ik? Weet alleen niet zo goed of het schadelijk is als ik ze op blijf hangen als ze er zo snel doorheen gaan
xSlvna schreef:Himalaya zijn die roze/witte stenen, die zijn wat beter (geen suiker etc. erin).
Die met een smaakje, zoals de banaan die jij nu hebt zijn een soort van grote snoepjes voor het paard. Snoepen is voor een paard even ongezond als voor ons, niet geven dus!
Sardis schreef:Ik zou zeker niet weer voor een Himalaya gaan.
Ze zijn hartstikke slecht voor het milieu en ook nog eens duur voor zo'n blok keukenzout.
http://www.paardnatuurlijk.nl/onderzoek/index.htm
Kijk anders even op deze site om de juiste liksteen te vinden