Sinds een week of 3 is mijn 2,5 jarige Quarterhengst van een grote knuffelbeer, veranderd in een bijtende en duwende knuffelbeer.
Ik doe PP level 1 oefeningen met hem. Hij snapt het allemaal prima maar vind het meer een uitdaging om onze dominantie uit te testen.
Hij stapt regelmatig in mijn ruimte. Niet met een PPhalster om want dan kent hij het spelletje wel maar in zijn box of in het land als hij los staat.
Bijten is ook ineens favoriet. Hij heeft nooit gebeten en doet nu niet ander. Kan het niet in mij dan maar in het halstertouw, hekwerk, boxrand etc.
Hij is absoluut niet agressief maar ik ben alleen maar bezig om onze grenzen te bevestigen, elke keer weer.
iemand tips, do's and don'ts???
) eentje, maar wel een die binnenkomt, zodat het ook gelijk duidelijk is dat je het MEENT. Hetzelfde geldt voor bijten. Een korte, felle, tik doet meer dat een half jaar "NH".
.
. Hij komt wel 's neuzen waar er wat te verdienen zou kunnen zijn, maar voor de rest is hij echt netjes zover we hem kunnen zien 
. En ik heb géén sufferd van een hengst, van alle hengsten bij ons op stal is hij het drukst en het meest macho.