Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_nvds schreef:Hallo ,
Ik heb een vraagje.. op stal betaal ik naast een lege box , hooi & stro apart.
Nu kostte eerst een baal stro 2,60 en nu 4 euro. En een baal hooi 4,50 en nu 6 euro.
Dit is best wel een aardig bedrag omhoog , maar mag dit zomaar zonder het aan te geven van te voren ?
Percy schreef:Mijn hooibalen zijn ook van de een op de andere dag duurder geworden net als mijn stro en ik haal het rechtstreeks bij de leverancier want ik heb ze aan huis. Zal de stalhouders ook overkomen zijn en ik vind het niet meer dan logisch dat ze het dan doorberekenen anders verliezen zij er geld aan en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Stalprijzen is wat anders, dat kunnen ze van te voren aankondigen en dan hebben ze pech als in de tussentijd hooi en stro duurder wordt wanneer dit inbegrepen is.
_nvds schreef:Maar mijn vraag is niet of het een normale prijs is , maar of het zomaar mag zonder aan te geven dat het omhoog gaan.
Nou het is niet van te voren gezegd van joh .. de prijzen gaan omhoog. Opeens per direct moet ik meer gaan betalen ?
jesito schreef:Ik vind het behoorlijk duur en dan ligt het er ook nog aan hoe zwaar de pakjes zijn.
Mensen vergeten dat afgelopen twee jaar en zeker afgelopen jaar best goede jaren waren voor hooi en stro.
Daarbij vind ik het voor beide een flinke verhoging en wat de aankondiging betreft heeft de stalhouder dat gedaan doormiddel van een brief op te hangen.
Ik zou gewoon eens even gaan vragen hoe of wat, misschien dat het je duidelijker word.
elineXpooh schreef:Niet netjes dat ze het niet zeggen maar het is nog heel goedkoop als ik mag zeggen. Flinke inflatie, meer dan 2%
Ik betaalde 19 per baal en een baal deed ik 5 dagen mee.