Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juliomariner schreef:Zo blijkt maar weer goedkoop = duurkoop.
De beste oplossing is alles eraf halen en vervangen door een kwaliteits merk als Gallagher of Koltec.
Marjo89 schreef:juliomariner schreef:Zo blijkt maar weer goedkoop = duurkoop.
De beste oplossing is alles eraf halen en vervangen door een kwaliteits merk als Gallagher of Koltec.
wat een onwijze onzin.hoe kun je mensen op kosten jagen.
Gallagher vraagt gewoon belachelijk veel geld.
ik zou kunstof geleiders aan je palen maken, dan is probleem wel opgelost.
juliomariner schreef:We hebben al meer dan 40 jaar ervaring in de omheining en kan zeggen dat er echt wel een enorm kwaliteitsverschil is tussen het schrikdraad. Ik wil zelfs geen goedkope rotzooi gebruiken omdat dat altijd problemen opleverd.
En Gallagher is ionderdaad niet goedkoop maar wel het beste want op het band geven ze 7 jaar UV garantie terwijl je bij de goedkopere soorten stoepgarantie krijgt
Brainless schreef:UV garantie klinkt mooi, maar heeft niets met doorbranden te maken.
En als je draad (om wat voor reden) kapot gaat, gooien ze dat alsnog op verkeerd gebruik.
Daarnaast krijg je op het veel goedkopere AKO lint 5 jaar volledige garantie.
upendo schreef:[Ja, maar merken erbij halen lijkt mij volledig onnodig in dit geval.
stefje schreef:Tja, alle waar naar zijn geld... Dure merken die langer meegaan, goedkopere merken (of merkloos) die -misschien- minder lang meegaan. Het is maar net wat je wilt. Maar in deze context denk ik niet dat een -duur-merklint of -isolatorspul dit probleem niet had gegeven. Basismateriaal zou geen probleem moeten geven.