Wat vinden jullie dat dit kwa prijs moet kosten om een paard te stallen?
grote ruime stallen 3 x 5 meter met veel doorkijk paddocks aanwezig bak 40 x 20 meter met verlichting paarden/pony's worden binnen en buiten gezet Paarden/pony's worden gevoerd inclusief ruwvoer en bodembedekking ( stro ) exclusief krachtvoer ( zelf aanleveren ) paarden staan overdags buiten en sávonds/snachts op stal zelf uitmesten of in overleg word dit gedaan tegen meerprijs. inclusief zadelkast waar je gebruik van mag maken
Er is de mogelijkheid voor 24/7 weidegang
extra dingen als kantine en wc aanwezig
bovendien zijn er zeer goede uitrijmogelijkheden naar de drunense duinen en vughtse heide op korte afstand.
ik hoor het graag van jullie
groetjes
xApple
Geplaatst: 07-02-14 23:06
Ik zou daar tussen de 185 en 200 euro voor willen betalen
bij mij in de buurt betaal je daar zo tussen de 175 en 225 voor. al hebben we hier geen mooie uitrijmogelijkheden haha
denisewinter
Geplaatst: 08-02-14 00:19
Willl65 schreef:
Ik zit ook in omgeving Haarlem en lijkt mij de moeite waard eens te kijken, gewoon nieuwsgierigheid dus klinkt als paardenparadijs in deze omgeving
Ik sta op pension stal hoeve westerbroek in de velserbroek. Met 5 min in recreatie gebied spaarnwoude en met 10 min in het bos beekestijn/velserbeek. Duinen is ongeveer een klein half uurtje stappen.
ik betaal idd ook 180 euro (Gelderland), maar wel inclusief basisbrok, hooi en ik hoef niet zelf uit te mesten. Ik weet niet of de bak waar je het over hebt een binnen of buitenbak is? Wij hebben iig alleen een buitenbak
Wij betalen daar 210,- maar er is in de winter geen weidegang.... Wel hebben wij een binnenbak en wordt er voor je gemest! Ik woon in Arnhem (gelderland)
Ik betaal 200 euro voor het volgende: Binnen, buiten zetten Paddocks Weiland Brok (onbeperkt) ruwvoer Binnenbak longeercirkel 2 Poetsplaatsen, 1 met warm en koud water en 1 met solarium Bodembedekking
Wordt niet gemest (kan voor 35 euro extra per maand) en geen directe uitrijmogelijkheden