Mijn paard staat overdag buiten met twee andere ruinen, hier speelt hij zeer fanatiek mee en dat is erg leuk om te zien!
Echter is een van de speelmaatjes erg hardhandig en zijn er nu al twee dekens van mij kapot getrokken. Dit heeft hij ook bij andere paarden gedaan.
Verder zijn ze gewoon erg leuk samen, maar dit kost me een hoop geld. Heb paardlief nu maar zonder deken buiten, maar als het straks gaat vriezen wil ik toch graag mijn nieuwe winterdeken erop kunnen doen.
Hoe kun je dit nou goed oplossen? Mijn paard kan eventueel in een andere groep worden geplaatst, maar hij is hier echt op z'n gemak. Iemand stelde ook voor om een graasmasker om te doen, maar dat is niet eerlijk want mijn paard bijt hem ook; en dan zou hij dus niks terug kunnen doen.
Als je dat andere paard alleen zet (aangezien hij elke deken wel eens te pakken krijgt, bij welk paard dan ook), is dat ook niet bepaald fijn voor dat beestje.
Maar de eigenaresse kan ook weer geen dekens blijven declareren en ik ga ze ook niet blijven kopen