Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Blijkt toch niet zo'n optimaal systeem te zijn met die draaischijf. Met lang haar in een staart eronder is het ook een crime, echt lekker zit het nooit.

Die adviesprijs (€82,50) bij The Gallop klopt trouwens ook niet helemaal, hier in de winkel is hij €69,95 en daar gaat dan 10% vanaf, altijd, niet alleen in de aanbieding.
) ruim 2 uur fanatiek gereden en ik had nog geen jeukend zweethoofd, wat ik met die Casco dan toch altijd wel had. Die plastic "band" die om je hoofd zit, waar die draaischijf aan zit, was bij mij de voornaamste bron van warmte/zweet/jeuk. De HH heeft niet echt zo'n drukpunt op 1 plaats, beter verdeeld en hij weegt echt heel weinig. Ik kan zo bij de reclame voor die cap gaan werken 
) met de gewone "ouderwetse"
, nog meer positieve verhalen hierover? marloezzke schreef:omdat er dus aan de caso youngster en master een verstel knop zit wordt vaak de fout gemaakt om deze niet in de juiste stand te zetten waardoor en erge dingen kunnen gebeuren.
marloezzke schreef:i
omdat er dus aan de caso youngster en master een verstel knop zit wordt vaak de fout gemaakt om deze niet in de juiste stand te zetten waardoor en erge dingen kunnen gebeuren.