Ik heb laatst bij mijn paard zijn manen kort geknipt...Tja ik wilde eerst niet trekken omdat zijn manen toen ze nog lang waren best dun waren. Ik dacht dus dat de manen ook dun zouden blijven na het kort knippen, nou was dat niet helemaal het geval....

Ik had de manen dus geknipt, wat op zich best goed gelukt was. Vervolgens dacht ik dat het nog wel wat korter kon omdat het nog best lang was...Toen ging het een beetje mis

Ten eerste bleken de manen toch heel dik toen ze kort waren en ze gingen omhoog staan, niet zo erg als bij een fjordenkam maar we redelijk hoog. Toen heb ik ze uitgedund wat wel redelijk gelukt is.
Maar het vervelende is dat het voorste deel van z'n manen toen het lang was altijd al naar de andere kant hing wat nu met de korte manen ook het geval is, dit ziet er nu dus een beetje vreemd uit...haha
Mijn vraag is dus of iemand goed advies heeft om de manen netjes te krijgen, wel kort maar mooi naar beneden vallend en dat je er nog wel knotjes in kan maken, eigenlijk dus gewoon een nette sportcoupe.
Alvast bedankt voor de tips!!