Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). IK zou ook niet echt een andere oplossing weten.
. Een paar keren en hij zal het wel vergeten. De mijne liet de drollen ook in z'n voerbak rollen, heb ik doodleuk z'n graan erover gemikt
Eigen fout meneer ... beter mikken
En reken maar dat ie nu uitkijkt waar hij z'n staart omhoog doet
Sjuimpje schreef:Stelletje schoften....
Dat is het eerste wat me te binnen schiet.
Dan staan die paarden al in een hok en moeten ze ook nog een dag zonder water blijven staan, jullie zouden je kapot moeten schamen! En dan zelfs nog zo'n domme en kortzichtige tip doorgeven aan anderen...
Felicity, als de bak in de hoek hangt kan je er een stang voor plaatsen zodat jouw paard niet meer met zijn kont boven de bak kan komen.
Ja zou de bak ook iets hoger kunnen hangen.
... Zo "schofterig" zijn we overigens niet. In de natuur moet een paard ook langer zonder drinken of voer kunnen. Als het vriest hebben ze geen toegang tot vloeistoffen, en in de winter onder sneeuw en ijs komen ze ook niet zo makkelijk aan eten. Het is niet dat m'n hengst anders geen eten heeft, een stal hoog in het stro en een hooiruif die overloopt van het hooi ... Gewoon z'n graan kan ie dan niet eten die ene keer en hij heeft er echt van geleerd! Kwa drinken heeft ie moeten wachten, ja! En hij ging niet eens meteen gaan bijtanken ...
).
... Als ze het gevoeld hebben zit het er in, en ja, vergissen kan, hij heeft het me niet verteld
Hij heeft wel opmerkelijk drastisch z'n mestplek verlegd waaruit ik opmaak dat hij gewoon zo slim is om te vermijden dat ie moet met z'n neus in de drol zitten. Mag ik nog opmerken hoe jullie "weten" dat je paard niet de hele nacht niet gedronken heeft omdat ie s'avonds in z'n drinkbak gemest heeft ... of hangt daar een camera'tje boven of zo??? Als hij om 8 uur in z'n drinkbak mest en je komt pas de volgende morgen terug heeft ie ook al uren moeten wachten hoor
Wat barbaars zeg