Op deze foto's zien jullie Carla
Een schat van een paardje! Een draver merrie van ongeveer 9 jaar oud. Zwart, met wit ruitje op haar voorhoofd, en ongeveer 1m60 groot. Heeft ongeveer 5à6 maanden stilgestaan na een peesblessure!
Maar nu terug helemaal de oude! (Gelukkig) En nog 5 keer zo fel geworden! En het was al een echte sneltrein! Haar eigenaar noemt haar zelfs Formule 1
. Ik heb nu sinds kort een paardje dat we, laat ik maar zeggen huren. Maar nu kan ik niet meer met Carla rijden...
Want ik heb ook nog een half-pensionnetje. Dus ja. Maar ik mis haar ontzettend hard! Ik kan misschien vragen om haar op half-pension te nemen, en dan mijn huurpaardje te laten vallen. Maar dan mag ik maar half zo veel rijden (3X/week.) en dan kan ik niet bij de LRV, en geen wedstrijden springen op verplaatsing. Maar dat vind ik niet zo heel erg. Want ik reed dolgraag met Carla!
) Ik denk dat ze bang zijn dat ze weer mank komt te staan, en dat ik zo dan niet zo vaak ga kunnen rijden. Maar nu loopt ze toch al weeral ongeveer 2 maand en een half 3à4 keer per week redelijk zware dressuurlessen mee, met af en toe wat springen. Dus volgens mij is ze er echt wel vanaf. Het blijft natuurlijk een zwakke plek, maar toch. Ze zou met gemak (zonder enig risico nog 90cm à1m kunnen springen
. Dus als ze dat zeggen in de dierenkliniek van Roosendaal, dan zal dat ook wel zeker. Natuurlijk wel rustig aan terug opbouwen, en niet dagelijks springen, en niet wekelsijks op jumping. Wat moet ik doen? Ik weet het echt niet. Het klinkt ook wel een beetje ondankbaar naar mijn ouders toe lijkt me. Ze willen dan een paardje voor me huren, en dan in het begin vind ik het heel fijn, maar na 1 maand komen de twijfels al,..
Ik mis Carla veel te hard, en het klikt niet zo goed tussen Sioux en mij dan tussen Carla en mij heb ik al gemerkt,...Ik hoop dat jullie me raad kunnen geven!!
xxx Esther
xxx
ze vinden dat ik Sioux best kan houden als ik een zeker niveau wil bereiken, maar ben het helemaal niet met hen eens,...
, maar Carla toch ook?