Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sasquatche schreef:Door wie wordt zo'n grondmonster genomen en wat kost dit? Stel dat ik hoop dat het paard er toch tegen september op zou kunnen. Is dit haalbaar?
Dus ik zou dan deze week bellen en vragen welk gras het is maar de kans is klein dat die vrouw dat weet... Heb zo de indruk dat de persoon die het verkoopt niet veel van gras, dieren en landbouw in het algemeen kent :s
Als het BG11 zou zijn zou ik dus wél kunnen doorzaaien? Anders moet ik het helemaal opnieuw laten doen?
@kippetje: ik snap het niet echt wat je bedoelt met plannen halveren... Wat zou ik dan nu wel en niet moeten doen en wat is daar het nut van?
Sasquatche schreef:Hoe geraak je aan zo'n loonwerker? Het punt is dat ik in Belgie woon dus zal hier in de buurt iets moeten zoeken ivm dat grondmonster :s Toch super bedankt!!
Ooh dus als ik het paard een tijdje op dat koeiengras laat grazen kan dat geen kwaad bedoelt u? Mag het dan wel 24/7 buiten?
Sasquatche schreef:Hoevaak dien je trouwens te bemesten eens de wei 'klaar' is met inzaaien enzo?en hoe lang mag het paard er dan niet op?
Sasquatche schreef:Hoevaak dien je trouwens te bemesten eens de wei 'klaar' is met inzaaien enzo?en hoe lang mag het paard er dan niet op?