Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pipo schreef:Ik zou niets doen voordat je een dierenarts gesproken heb. Je wil ze ontwormen en nu wassen.. ze krijgen nu bij jou genoeg voer.. laat ze even met rust zodat ze kunnen wennen en als de hoefsmid en de dierenarts is geweest kan je misschien wat verder. Voor nu zeg ik laat ze vooral even tot rust komen.
Je kan namelijk ook teveel in 1 keer willen. Hoe lief bedoelt ook.
Sientje schreef:Maar je hebt behalve met hoefproblemen mogelijk ook te maken met een wormbesmetting, darmproblemen, vachtproblemen, etc. Dat is het vakgebied van een dierenarts.
chanel1985 schreef:Een hoefsmid is voor de hoeven, niet voor wormbesmetting, slechte vacht,....
Met andere woorden dus, stel dat die zegt dat een dierenarts niet nodig is, kan je daar niet op vertrouwen.
Scala schreef:Sientje schreef:Maar je hebt behalve met hoefproblemen mogelijk ook te maken met een wormbesmetting, darmproblemen, vachtproblemen, etc. Dat is het vakgebied van een dierenarts.
Ik weet het. Maar ik denk dat het het beste is dat we naar de oordeel van de hoefsmid gaan luisteren aangezien hij ze morgen gaat zien en dus beter kan oordelen over de toestand van het paard.