Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jantine_ schreef:Dit zou ik super vinden voor een oude dag! (die van mij is pas 4 dus moet nog even wachten)
Ik zou er wel 250 voor willen betalen als die 's nachts op stal komt en gemest wordt en af en toe even lekker geborsteld.
Ibbel schreef:Je bent 16, hoe serieus is dit? Zijn dit plannen van je ouders? Zo nee, wat gebeurt er als jij het huis uit gaat? Het is hobby, hoe denk je dit te kunnen doen én geld te verdienen voor brood op de plank?
Wat is er anders aan in vergelijking met de bestaande opfok die vrijwel overal precies hetzelfde biedt (behalve misschien die dekens en wie wil dat voor een paard in de opfok?)
JastieHorse schreef:Nee ik zou haar niet verhuizen. Ik weet dat ze nu goed staat en ze heeft genoeg verhuizingen mee gemaakt in het verleden. Dit is echt haar eind station zeg maarGeld is hierin dus ook niet belangrijk..
Edit: Website stuur ik je via pb.
pillow schreef:Ik heb een 2 jarige in de opfok staan .(weidegang) een betaal daar € 70,00 per maand voor. Hier heb ik een paard in volpension staan, (stal, weide, voeding, uitmesten) en daar wordt €185,00 pm voor betaald. Er zit dus nogal verschil in opfok en pension. Ik zou voor opfok ook niet hetzelfde willen betalen als voor pension stalling.
hinkewal schreef:pillow schreef:Ik heb een 2 jarige in de opfok staan .(weidegang) een betaal daar € 70,00 per maand voor. Hier heb ik een paard in volpension staan, (stal, weide, voeding, uitmesten) en daar wordt €185,00 pm voor betaald. Er zit dus nogal verschil in opfok en pension. Ik zou voor opfok ook niet hetzelfde willen betalen als voor pension stalling.
En wat heb je voor die 70.- per maand? Als je een pensionhouder bent is het ook veel drukker natuurlijk en moet je veel meer faciliteiten hebben. Het is daarom ook logisch dat dit duurder is en dat jij ook niet hetzelfde wilt betalen!
Tries_en_Faf schreef:Zoiets zoek ik wel voor mijn veulen en ruin, mits het niet te duur is. Ze kunnen beide buiten blijven, hoeven niks qua dekens, ik zou rond de 50 per paard zo betalen. (kan ik dan 2 plekkies reserveren...)
Tries_en_Faf schreef:nou, kon t er toch ingooien? Voor een paard waar je niks mee doet, vind ik 120 weer behoorlijk duur
Inmiddels een plek voor mijn veulen gevonden
Cheytjuh schreef:Ik betaal straks voor de opfok van mijn veulen 130 in de maand, in de zomer 100 dacht ik.
Een opfok/oude dag beschreven als hierboven zou ik zeker willen voor mijn paardEn ja ik zou haar/hem er voor verhuizen, mits het niet te ver weg is en ik op bezoek kan komen
Ik zou zeggen dat ik als 'basis' , zonder verdere wensen hier tot 130 euro voor zou betalen
![]()
Vind het een mooi idee en fijn als het ook te realiseren isDenk dat menig (jong) paard hier erg gelukkig van zou worden.