Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
newt schreef:Ik heb de mijne allemaal onder een 100 grams. Ze hebben nu allemaal nog een dun velletje.
Afhaneklijk van de temperatuur gedurende de winter word dit gevariëerd tussen 100 en 400 grams.
In november worden de sport paarden geschoren en komen dan sws onder 400 gr. 200 stal 200 regen.
Hals deken gebruik ik niet!!! Dit heb ik geprobeerd maar graat broeien en verlies hierdoor op plaatsen de manen!
Mijn enter en twenter komen ook in oktober onder dek. Hier leren ze weer veel van.
Urielle schreef:Ik heb ze sinds een dikke week onder de 200 grams deken, scheren hoop ik deze winter niet te hoeven, als het wel moet zal dat naar schatting in December gebeuren.
Uppojono schreef:newt schreef:Ik heb de mijne allemaal onder een 100 grams. Ze hebben nu allemaal nog een dun velletje.
Afhaneklijk van de temperatuur gedurende de winter word dit gevariëerd tussen 100 en 400 grams.
In november worden de sport paarden geschoren en komen dan sws onder 400 gr. 200 stal 200 regen.
Hals deken gebruik ik niet!!! Dit heb ik geprobeerd maar graat broeien en verlies hierdoor op plaatsen de manen!
Mijn enter en twenter komen ook in oktober onder dek. Hier leren ze weer veel van.
Wat leren ze daarvan dan? Ik respecteer jouw keuze, maar ik vind dat ze totdat ze aan het werk gaan lekker dikke, wollige paarden moeten kunnen zijn. Lijkt me ook beter te zijn voor de weerstand. En een deken op krijgen, leren ze snel genoeg.
De mijne staan nu nog onder een regendeken. Als het overdag onder de 10 graden komt gaat er een 100 grams op en dan s nachts 200 grams.