Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en kon ze daar helemaal niet leven. Er werd meer beloofd dan dat we kregen. Mijn paard stond bijna niet buiten, kreeg een paar keer per dag een heel klein plukje hooi. Toen ook nog haar weidemaatje weg ging van die stal stond ze altijd alleen in een paddockje zonder voer en gras. 

Een paar maanden geleden ben ik uit huis gegaan en is dit paard mee verhuisd. Ik maakte me wel zorgen, omdat ze thuis erg dominant is. Maar het ging super goed, ze is de 1e dag op stal gebleven terwijl de rest buiten liep en de 2e dag is ze gelijk bij de kudde gegooid. Normaal doet de eigenaresse dit niet en gaan ze de 2e dag in de bak, voor alleen neus contact. Maar dit vertrouw ik bij mijn paard niet, omdat zij over de omheining springt als ze alleen staat.
) en kwam ze zonder schrammen oid de wei uit.
Ze paste gelijk in de kudde, staat er altijd midden in, is absoluut niet dominant en het gaat dus helemaal super.
Dat werd wel beter en het 24/7 buiten lopen beviel haar overduidelijk wel, maar de drukte qua paddockbezetting en de drukte op stal an sich maakte dat ze zich nooit helemaal prettig gevoeld heeft daar. Na bijna 2 jaar daarom verhuisd naar een wat kleinere pensionstal, hier weer 's nachts binnen en overdag in de wei met (vaste) vriendjes. Vanaf dag 1 was paard op haar gemak, at goed, rolde vrolijk in de wei en sliep 's nachts languit op stal
En ook hetgene wat je zelf wel en niet trekt. Ik hoop dan ook dat ze daar wel 100% op haar gemak gaat zijn en blijven. Stal lijkt de positieve factoren van de vorige 3 stallen te combineren, alleen ik zelf mag bikkelen zonder binnenbak 
Maar goed, daar had ze eerder dan ook ongeveer 4-5 jaar naar volle tevredenheid gewoond
Zelfs de stalhouder heeft al een paar keer gezegd dat ie geen last van d'r heeft en dat ze ontzettend rustig op d'r box staat en stalgenoten bevestigen dit ook nog een keer.