Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Ja dat weet ik ja. Maar rijpaarden zijn anders dan geen rijpaarden. Qua benodigdheden in de stal met het rijden en het voer.
Ik zal zo eens kijken, en ja ik breng diegene mee die mij les geeft en mijn dierenarts controleert het paard
Maar indd erg leuk ^^
[***] schreef:Het paard houd ik wel alleen, maar het weiland ligt naast een weiland (wel met sloot ertussen) met paarden daarin. Dus ze heeft wel gezelschap
[***] schreef:Dat zit niet helemaal snor eigenlijk. Ik heb dan wel gereden maar nu moet ik zelf mijn rijpaard onderhouden en dat vind ik toch wel iets anders. Mijn vader heeft veel verstand van paarden gezien z'n verleden dus hij leert me aardig wat. Maar ja, hij is vast ook wat vergeten.
Het paard houd ik wel alleen, maar het weiland ligt naast een weiland (wel met sloot ertussen) met paarden daarin. Dus ze heeft wel gezelschap
[***] schreef:Dat zit niet helemaal snor eigenlijk. Ik heb dan wel gereden maar nu moet ik zelf mijn rijpaard onderhouden en dat vind ik toch wel iets anders. Mijn vader heeft veel verstand van paarden gezien z'n verleden dus hij leert me aardig wat. Maar ja, hij is vast ook wat vergeten.
Het paard houd ik wel alleen, maar het weiland ligt naast een weiland (wel met sloot ertussen) met paarden daarin. Dus ze heeft wel gezelschap