Mijn pony zuigt lucht, en overdreven veel, als hij op stal staat is het om de 5 sec. dat hij wel zuigt. Irritant gewoon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patchje schreef:Ik heb hem via de manege gekocht, en ik wist toen al wel dat hij luchtzoog maar het is gewoon zo'n leuk beestWaarom niet kopen alleen omdat hij luchtzuigt? Dan laat je hem toch niet zomaar lopen? Als jullie denken dat je een paard niet koopt omdat hij luchtzuigt vindt ik het best, maar ik wou deze pony gewoon hebben, een droom die veel meisjes hebben van mijn leeftijd,
xSlvna schreef:Maagzweren hebben er niks mee te maken. Hij doet het op de weide niet, conclusie, hij houd niet van de stal. Deed die niet, doet die niet en gaat die ook nooit doen.
Patchje schreef:Ik zeg dan ook zelf dat hij al de hele dag op wei staat, 23 uur per dag ongeveer, anders rij ik of poets ik hem ofzow, en die oude eigenaresse zei dat ik misschien een band om moest doen omdat hij er anders koliek (Joolien was me net voor) van kan krijgen, en ik wil het beste voor mijn pony en dat ik geen band moet kopen heb ik inmiddels wel begrepen
knetterhard schreef:xSlvna schreef:Maagzweren hebben er niks mee te maken. Hij doet het op de weide niet, conclusie, hij houd niet van de stal. Deed die niet, doet die niet en gaat die ook nooit doen.
Wat is dit nou weer voor een onzin... een paard wat luchtzuigt heeft duidelijk ergens last van en daardoor is luchtzuigen een gevolg geworden!