Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mies1997 schreef:Optie 2, uit je manier van schrijven lijkt het er ook op dat dit jouw voorkeur heeft. Klopt dit?
Poowniee schreef:Mies1997 schreef:Optie 2, uit je manier van schrijven lijkt het er ook op dat dit jouw voorkeur heeft. Klopt dit?
Haha heb het zo proberen te schrijven dat mijn mening niet naar voren zou komen. Vind bij stal 2 het erg jammer dat de stallen kleiner zijn, niet zelf binnen halen en buiten zetten in de winter is daarentegen wel een heeel groot voordeel.
Poowniee schreef:Haha heb het zo proberen te schrijven dat mijn mening niet naar voren zou komen. Vind bij stal 2 het erg jammer dat de stallen kleiner zijn, niet zelf binnen halen en buiten zetten in de winter is daarentegen wel een heeel groot voordeel.
Mies1997 schreef:Ook vindt ik de voeding regeling bij stal 2 beter.
Edit: Mag ik vragen hoe groot je paard/pony is?
Poowniee schreef:Poowniee schreef:Haha heb het zo proberen te schrijven dat mijn mening niet naar voren zou komen. Vind bij stal 2 het erg jammer dat de stallen kleiner zijn, niet zelf binnen halen en buiten zetten in de winter is daarentegen wel een heeel groot voordeel.Mies1997 schreef:Ook vindt ik de voeding regeling bij stal 2 beter.
Edit: Mag ik vragen hoe groot je paard/pony is?
Dit klopt! Ook het hooi is een voordeel mijn paard reageert niet heel prettig op voordroog.
1,65, redelijk aan de maat dus.... Nadeel....
Pavo brok staat me wel weer meer aan als Subli...
Pff troubles..
Mies1997 schreef:Haha, luxe probleem! Het is belangrijk dat je prioriteiten stelt op de punten die jij het verstandigst vindt, voor mij zou dit optie 2 zijn. Succes met je beslissing.
Irrica schreef:Ik zou ook voor optie twee gaan. Zoals jij het beschrijft is de kwaliteit van hun weilanden beter en zij zetten ook in de winter de paarden buiten. Als je zelf 15 km moet reizen om je paard binnen en buiten te zetten én dat mag niet voor 10 uur zou ik me afvragen hoeveel je paard in de winter echt buiten komt. Daarnaast heeft stal 1 een zware buitenbak. Dat zou ik ook een nadeel vinden. De overige punten vind ik redelijk gelijkwaardig. Alleen de kleinere stal is een nadeel, maar ik weet niet hoe groot de stal is waar je paard nu in staat en of je er dus op vooruit of achteruit gaat.