Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarlindeRooz schreef:Er zijn tegenwoordig nogsteeds idioten die vinden dat hun ("sport")paarden 22 uur op stal horen, 1 uur in de stapmolen en 1 uur in de krul.
Dan kunnen ze wel alle maneges sluiten want de meeste manegepaarden zien geen weide...
pandabeertje schreef:Mijn paard staat ook 22 uur op stal.
Simpel, hij kan nergens bij en nergens naast omdat ie simpelweg andere paarden vermoord anders.![]()
Laatst trok ie paard wat aan de andere kant van het hek stond nog bijna over het hek heen.
Tevens kan ie slecht tegen eiwit.
Als ie na het voeren het land op mag staat ie na een uurtje weer bij het hek omdat ie het zat is.
Ik vind dus dat je per situatie moet kijken of een paard te weinig buiten is.
Er zijn genoeg situaties die erger zijn dan een paard wat 22 uur in de box staat.
pandabeertje schreef:Er zijn genoeg situaties die erger zijn dan een paard wat 22 uur in de box staat.
MarlindeRooz schreef:Er zijn tegenwoordig nogsteeds idioten die vinden dat hun ("sport")paarden 22 uur op stal horen, 1 uur in de stapmolen en 1 uur in de krul.
Dan kunnen ze wel alle maneges sluiten want de meeste manegepaarden zien geen weide...
bello2005 schreef:ik bel niet,, zoals er al vaker werd gezegd, je weet nooit het verhaal,, waarom staat dat paard zolang in de stal, waarom staat dat paard op een kleiner stukje in de weide, waarom heeft het paard dit of dat..
nee ik zal nooit bellen. ik zou, als ik de eigenaar zou zien, zelf even na vragen