Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordnina schreef:Nee, we hebben dit jaar zowel een eerste als een 2e snit van eigen land. Beiden zien er super uit. Momenteel voer ik ook nog 2e snit van vorig jaar. Ik denk niet dat het aan de snit ligt dat jouw hooi slecht is geworden maar dat er iets van een schimmel oid in is gaan zitten.
SabM schreef:Wij hebben ook nog 2e snee van vorig jaar. Is wel stoffiger en af en toe schimmelplek erin. Maar als we die plekken er goed uithalen eten de paarden de rest wel smakkelijk op. En mijn merrie is een muts wat dat betreft.
Donker worden lijkt mij dat t zuur wordt (dus niet meer goed)
SabM schreef:ja wij openen het pak helemaal, dat het niet gaat broeien. Zit er een grote plek in dan kan de baal terug naar de boer. Krijgen we geld terug. Maar een klein plekje in de hoek bv halen we goed weg...De rest is dan schoon en goed. Anders krijgen ze het echt niet meer hoor van mij!
jwl schreef:ik laat t altijd per maand komen, die van mij eet ook alleen vers.
dus 2e snee maakt verder niet uit alleen als het al zo lang ligt word het muf en dat wil die van mij niet eten.
weet je zeker dat het niet is gaan schimmelen door de hitte ofzo ?
Shirley schreef:Dat roepen die verkopers altijd, russel
Je ziet ook nooit eens een advertentie staan van: "troep te koop", al zou dat soms wel eerlijker zijn
Ik snijd bij twijfel altijd een pak open om het terplekke uit elkaar te trekken, want de ellende zit altijd IN de plak ...
En bij afrekenen ineens meer betalen ?
Dat is helemaal niet netjes