Huidige stal:
Prijs: 260 euro
Buitenbak
Stapmolen
Uitmesten incl.
Voer alles incl.
Warm water
Voordeel: all in. Je hoeft dus eigenlijk alleen je paard beweging te geven de rest wordt gedaan. Er is een stapmolen en een spuitplaats met warm water.
Nadeel is dat de paarden weinig weide ruimte hebben en in de winter maar 1 uur buiten in de bak of molen gaan per dag. Tenzij je zelf komt of aan iemand vraagt je paard buiten te zetten. We hebben namelijk geen paddocks. de Stal waar mijn paard in staat is klein. (kan wel met hoofd naar buiten) Alleen buitenbak.
Stal X
kosten 180 euro
Klein stalletje 4 a 5 boxen
Buitenbak
Paddocks
Weide
Voer incl.
Mesten excl.
Geen warm water
Nadeel: Geen warm water, Zelf uitmesten, Verder op de fiets: 4,6 km a kwartier fietsen huidige stal is de helft.
Voordeel: Vereniging op loop afstand. Hier kan ik voor 180 euro per jaar lid van worden en kan ik in de binnenhal rijden. (zijn 2x 20x60 naast elkaar) Ik ben dan ook meteen lid van voor wedstrijden. Paard komt meer buiten.
Ik heb geen rijbewijs en moet mensen lief aan kijken mij naar wedstrijd te brengen. Als ik hier op stal sta kan ik dus gewoon naar de wedstrijden lopen met mijn paard.
het is niet dat ik de huidige stal slecht vind want anders was ik al lang weggegaan.
Wie kan mij helpen??
Als ik nog wat vergeten ben, vraag maar of ik zet het er nog bij!

Alvast bedankt