Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jaime_andrea schreef:De perfecte stal bestaat gewoon weg niet...tenzij je ze thuis hebt staan dan kan je alles doen zoals jij het wilt maar op een pensionstal zal je altijd en eeuwig iets tegenkomen wat je niet bevalt.
Al zou je een stal vinden 4x hooi op een dag dan is het de bak die te zwaar is,is dat allemaal in orde dan zal het mest beleid je niet aanstaan en ga zo maar door.
Dan al heb je in je ogen de perfecte stal gevonden hebben qua verzorging van je paard zal je zien staan er mensen die je niet kan luchten of zien...
Hard sparen en een huisje kopen met stuk land en stal en je paarden in je achtertuin zetten een weet je....dan kom je er achter dat dat ook weer niet perfect is...want dan loop je weer tegen het feit bv dat als ej op vakantie wilt je opeens vanalles moet gaan regelen...
Zo zie je maar weer...er is altijd wat
goreining schreef:Ik draai inmiddels al jaren mee in de paarden maar op de 1 of andere manier kan ik gewoon geen stal vinden die helemaal bij mij wensen past. Heb ik gewoon teveel eisen?
Ik wil een stal waar mijn paard minimaal 8 uur per dag in de zomer op de wei komt en in de winter op een paddock met hooi. Ik wil een veilige omheining en een goede niet zware rijbak. En ik zou graag een stal willen waar 4 keer op een dag hooi gevoerd word. Hier in de omgeving Amersfoort kan ik dat niet vinden. Bijna op alle stallen word kuil gevoerd wat meestal niet zo goede kwaliteit is of er word maar 2 of 3 keer gevoerd. De meeste rijbakken zijn zwaar. Soms word ik er wel eens moedeloos van.