Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unihvj schreef:Mijn paard staat altijd alleen in een weikampje ik heb niet het gevoel dat hij daar ongelukkig van is
Kirsha schreef:unihvj schreef:Mijn paard staat altijd alleen in een weikampje ik heb niet het gevoel dat hij daar ongelukkig van is
Eh, een paard is een kuddedier. Waarom staat die van jou alleen dan? TS, ik vind het ook geen goede oplossing.
Tinky12 schreef:Kirsha schreef:Eh, een paard is een kuddedier. Waarom staat die van jou alleen dan? TS, ik vind het ook geen goede oplossing.
Nou ik kan de andere eigenaren ook wel begrijpen dat ze niet willen dat er een in de kudde staat die de rest tot gehakt mept.
TS het is niet ideaal maar het is even niet anders,je kunt kijken of hij in de loop van de tijd bevriend raakt met een van de andere en dan langzaam bij elkaar brengen.Al kunnen ze maar even een uurtje kroelen...veiligheid staat voorop dus als hij ijzers heeft zou ik die er tegen die tijd onderuit halen.
xSlvna schreef:Wat is er trouwens zo rampzalig aan? Zelfs de paarden die niet alleen kunnen staan vinden het prima als ze op het weiland náást de kudde staan, ze kunnen nog knuffelen, 'samen' rennen...
xSlvna schreef:Ze kunnen toch communiceren over een draad heen? Kunnen ook best knuffelen (weet niet hoe hoog het hek is, stallingen hier kan dat best) dus met hun neus bij de ander zijn hals, schoft... Kunnen ook naast het hek met elkaar rennen.
Ze kunnen alles nog, hij kan alleen geen merries meer toetakelen, want ja, die komen toch niet in de buurt van de draad uit angst.