Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irmaaatje schreef:Tamary, bedankt voor het meedenken! Goeie tip van dat wegendoek!
Ik moet even kijken voor dat zand, maar m'n vader heeft nog een hele berg liggen. Ik weet alleen niet of dat geschikt zou kunnen zijn ( en of hij het aan mij kwijt wil). Als je het ziet is het een vrij grove korrel en vrij licht van kleur.
Damien82, waarom heb jij voor dezelfde oppervlakte gekozen? En ga je er ook in longeren? Ik moet zeggen als ik het uitzet vind ik het echt een groot stuk. Alleen als ik op de vereniging de longeer cirkel uitstap is hij inderdaad 15 meter. Maar met longeren gebruikt hij weer niet de hele breedte.. Ik ga het echt niet voor elkaar krijgen dat hij groter wordt, op de grond komen er heipalen langs zegmaar. Die zijn 28 cm hoog of dik net hoe je het noemt. Maar die hebben we over, en dat was een mooie bestemming voor m'n bakje![]()
Maargoed, ik ben blij met 12 meter. Kan ik in iedergeval wat van de winter!
@mandy_shenzi, waarin dan? Ook in de Paddock? En wat voor afmeting hebben jullie? Longeer je er ook in dan? Wordt dat niet te zwaar?
Ik heb voor deze oppervlakte gekozen omdat het anders niet uitkwam het stukje waar diemoet komen is 12 x 18 dus om hem vierkant te houden heb ik hem 12 bij 12 gehoude
Ik ga er zeker in longeren en word ook gebruikt als uitloop op de padock zit aan elkaar maarja het isnook maar het is ook maar om.een beetje te werken thuis de club bak is 5 km verderop half uur stappe met school etc komt dat niet altije even goed uit Dus dan is dit aan huis erg handig
Zo haha wat een hoop vragen