Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:Moeten we hier nou nog over discusieren.
mensen die zo hun paard houden reageren hier toch niet. De enige die reageren zijn de mensen die hun paard wel paarwaardig huisvesten.
Poess91 schreef:Cowgirl schreef:Moeten we hier nou nog over discusieren.
mensen die zo hun paard houden reageren hier toch niet. De enige die reageren zijn de mensen die hun paard wel paarwaardig huisvesten.
Mijn paard staat in de winter 3 maandjes veel op stal, hooguit paar uurtjes op de paddock en dan nog 't wandelen, longeren en rijden.
Ze heeft snel last van mok, hierdoor ben ik al snel extra voorzichtig met de bagger periodes.
Toen onze paarden de eerste keer weer een uur op de wei kwamen deden ze hartstikke normaal.
Geen grote uitbarstingen.
meggiemeg schreef:We zijn het er allemaal mee eens dat een paard buiten hoort te komen, het hele jaar door. Alleen heeft niet iedereen de mogelijkheid om dat ook te doen.
Leanne_Salvo schreef:meggiemeg schreef:We zijn het er allemaal mee eens dat een paard buiten hoort te komen, het hele jaar door. Alleen heeft niet iedereen de mogelijkheid om dat ook te doen.
Ik ben het er in ieder geval ook mee eens dat paarden zo veel als mogelijk buiten horen te zijn. Maar ook mijn paard staat momenteel 23 uur per dag op stalNiet mijn keuze, maar het kan niet anders...