Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barbar schreef:ik zou ook voor met zijn 3en kiezen, minder kans dat dat er 2 zich te veel aan elkaar gaan hechten en dat er een alleen achter blijft als de ander word gepakt.
JoviManoe schreef:Ik zou alleen doen..
Als paarden gaan vechten en er is niemand in de buurt... dan heb je dat..
En ze staat toch in de buurt bij andere paarden waarschijnlijk, dus alleen zijn ze toch niet.
licht er ook aan of je paard jong of oud is, onder het zadel of niet en heel druk is onder het zadel of juist niet..
ik zou dit graag willen wete!! dan kan ik je helpen!
xNikitaaa schreef:JoviManoe schreef:Ik zou alleen doen..
Als paarden gaan vechten en er is niemand in de buurt... dan heb je dat..
En ze staat toch in de buurt bij andere paarden waarschijnlijk, dus alleen zijn ze toch niet.
licht er ook aan of je paard jong of oud is, onder het zadel of niet en heel druk is onder het zadel of juist niet..
ik zou dit graag willen wete!! dan kan ik je helpen!
En dan, dan vechten ze? Wat zou er dan gebeuren? Gaat je paard in de meeste gevallen heus niet dood aan hoor, beestje kan wel wat hebben.
Ze staat vast in de buurt, maar juist dat lekkere gestoei kunnen ze dan niet doen, wat paarden toch wel fijn vinden.
Jong/oud, groot/klein, beleerd/onbeleerd maakt niet uit, ieder paard heeft behoefte aan een vriendje.
TS, zou voor drie paarden gaan.
Ashley5760 schreef:Sommige paarden kunnen alleen maar alleenik heb een merrie die trapt letterlijk elk paard door de omheining heen (klemzetten en gaan slaan). Of houdt paard heel de dag weg bij drinkbak of voer (en nee als er 2 drinkbakken zijn dan bewaakt hij ze alle 2
. Waardoor die zelf ook amper eet en afvalt.
Dus die kan alleen maar alleen (of in grote, min 1hect wei).
Als je een normaal paard hebt;
2 of 4, bij 3 is er vaak 1 buitenbeentje.
Kleven is kwestie van africhten als jij wil gaan rijden ga je rijden punt. Geen gezeik en gemuts verder
Ashley5760 schreef:Sommige paarden kunnen alleen maar alleenik heb een merrie die trapt letterlijk elk paard door de omheining heen (klemzetten en gaan slaan). Of houdt paard heel de dag weg bij drinkbak of voer (en nee als er 2 drinkbakken zijn dan bewaakt hij ze alle 2
. Waardoor die zelf ook amper eet en afvalt.
Dus die kan alleen maar alleen (of in grote, min 1hect wei).
Oplossing hiervoor is inderdaad een groter stuk land.