Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
emilyslaluna schreef:Ik zou het niet weten hoe je ervoor zorgt dat de poy er wel over heen kan kijken. Maar kan je de box anders niet dicht doen? dan hoeft hij er niet eens uit te kijken. Misschien is dat een oplossing voor als niks anders werkt.
Simone0308 schreef:emilyslaluna schreef:Ik zou het niet weten hoe je ervoor zorgt dat de poy er wel over heen kan kijken. Maar kan je de box anders niet dicht doen? dan hoeft hij er niet eens uit te kijken. Misschien is dat een oplossing voor als niks anders werkt.
En gezellig de pony opsluiten zodat hij helemaal niks meer kan zien/horen? Goeie oplossing..
@TS: Is het geen idee om een ketting te gebruiken i.p.v. de boxdeur dicht te doen? Ketting ongeveer op borsthoogte hangen, zodat hij er niet onderdoor kan. Heb meerdere malen gezien dat die methode gebruikt werd bij paarden die over de boxdeur heen kwamen. Of een verhoging maken aan de binnenkant van de box, zodat hij daar op kan staan.
emilyslaluna schreef:Ik zou het niet weten hoe je ervoor zorgt dat de poy er wel over heen kan kijken. Maar kan je de box anders niet dicht doen? dan hoeft hij er niet eens uit te kijken. Misschien is dat een oplossing voor als niks anders werkt.
xkelleyy schreef:emilyslaluna schreef:Ik zou het niet weten hoe je ervoor zorgt dat de poy er wel over heen kan kijken. Maar kan je de box anders niet dicht doen? dan hoeft hij er niet eens uit te kijken. Misschien is dat een oplossing voor als niks anders werkt.
Bedankt voor je reactie, dit kan wel maar dit is helaas geen oplossing aangezien ze altijd alles wil bekijken en dan helemaal afgezonderd word van haar omgeving..
Simone0308 schreef:emilyslaluna schreef:Mijn pony heeft ook geen kijkluik hoor. Het is niet iets noodzakelijks.
Jouw pony staat in een stal die volledig afgesloten is? Dus 4 'dichte muren' en geen enkele mogelijkheid om naar buiten te kijken? Arme pony
Simone0308 schreef:emilyslaluna schreef:Ik zou het niet weten hoe je ervoor zorgt dat de poy er wel over heen kan kijken. Maar kan je de box anders niet dicht doen? dan hoeft hij er niet eens uit te kijken. Misschien is dat een oplossing voor als niks anders werkt.
En gezellig de pony opsluiten zodat hij helemaal niks meer kan zien/horen? Goeie oplossing..
@TS: Is het geen idee om een ketting te gebruiken i.p.v. de boxdeur dicht te doen? Ketting ongeveer op borsthoogte hangen, zodat hij er niet onderdoor kan. Heb meerdere malen gezien dat die methode gebruikt werd bij paarden die over de boxdeur heen kwamen. Of een verhoging maken aan de binnenkant van de box, zodat hij daar op kan staan.
emilyslaluna schreef:Heb ik dat ooit gezegd dan? NEE. Mijn pony heeft open blokken in alle muren om door te snuffelen. De voorkant zijn wel gewoon 'tralies' maar alle stallen staan om de bak heen dus kunnen ze gewoon alles zien.
Chaos schreef:Paps heeft voor de shet een gat in de deur gemaakt en afgezet met kunsstof randen van de platen van de stallen.
Deur van Shet:
[ Afbeelding ]
emilyslaluna schreef:Ok, ja ik heb nergens gelezen dat hij niet een ander manier van kijken had. Sorry. Ik nam aan dat hij wel gewoon raampjes boven hem heeft (of een ander licht) en gewoon door tralies kan kijken.
emilyslaluna schreef:Dat heeft de TS ook niet gezegdOk, ja ik heb nergens gelezen dat hij niet een ander manier van kijken had. Sorry. Ik nam aan dat hij wel gewoon raampjes boven hem heeft (of een ander licht) en gewoon door tralies kan kijken.
Simone0308 schreef:emilyslaluna schreef:Dat heeft de TS ook niet gezegdOk, ja ik heb nergens gelezen dat hij niet een ander manier van kijken had. Sorry. Ik nam aan dat hij wel gewoon raampjes boven hem heeft (of een ander licht) en gewoon door tralies kan kijken.Maar het gaat mij meer om het principe: naar mijn mening is het dicht doen van een deur geen goede oplossing.
@TS: Ik hoop dat je een passende oplossing vindt voor je pony!