Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjuimpje schreef:Ik heb geen enkel paard met een gebrek.
*afkloppen*
(Overigens geeft Ozep vaak 1 tik met de toon van zijn voet tegen de deur als hij als laatste te eten krijgt (of wanneer hij geen wortels krijg) of als ik te lang bij Triumph in de stal sta, maar dat lijkt mij geen gebrek.)
want dan moet ik naar andere stalling uit gaan kijken, want dat willen ze absoluut niet op stal hebben....
Ik kan in de poll geen keuze invullen, mijn paard heeft meerdere stal"gebreken"
hij staat ook regelmatig met 1 voorbeen vooruit te "tappen"(geen idee hoe ik dat moet noemen maar zo noem ik het
)

goofy schreef:mijn paard is een luchtzuigen, alleen hij doet hij het niej als hij zijn band om heeft. dus het zit gewoon tussen zijn oren, want als ik hem een sjaal om doe doet hij het ook niej meer.
Geweldig!
T@nj@ schreef::D Ik kan in de poll geen keuze invullen, mijn paard heeft meerdere stal"gebreken"
Escala is bekend met weven en kribbebijten... en met haar tong klapperen aan de zijkant van haar mond... en soms dribbelt ze op stal... of schudt ze met haar hoofd... maar verder is ze heel normaal
. Dit is gelukkig geen constant gedrag, komt met name voor als er iemand voor haar stal draalt en madam aandacht (lees: naar buiten) wil...