Om het verleden kort te houden....
Mijn pony is al een beste tijd bij me, hij stond bij mn ouders.
Tussen mij en mijn ouders liep het al 3 jaren niet meer lekker.
Ben vorig jaar uit huis gegaan, en kwam eigenlijk alleen nog voor mn pony.
Dus vaak kwam ik niet bij mn pony. Puur omdat ik mezelf een sfeer bederver voelde. Hij was al uit de running gehaald met rijden/longeren/ mennen.
In December hebben we hem daar weggehaald.
Meneer was mager, en dat werd geconstateerd door de dierenarts.
Kan ik en ga ik geen woord over liegen. Hij werd 20 kilo te licht bevonden door de DA.
Ouders verteld, plafond was niet hoog genoeg ofcourse. Vond het niet leuk om te vertellen, maar wel nodig.
Omdat ze nog een paard hebben.
Diertje na 10 jaren gecastereerd, vollop in het hooi gezet en 3 maal daags slobber.
Qua gewicht issie er HELEMAAL.
Qua vacht issie er nog lang niet. Glanst nog niet mooi. (ideen?)
Qua spieren is hij er bij lange na niet!
Maar dan komt het punt.
This een SUPER stalling. Zoveel service, je moet wel wat betalen, maar de service krijg je er voor terug.
Ruime stallen. Paarden komen zelfs met dit weer naar buiten, in de bak. Lekker 6 a 8 uur op een dag.
Heel veel dus! Mooie ruime bak met topp bodem. En dan top met dubbele P.
Alles tot in de puntjes verzorgt.
T mag wel familie zijn, maar wij betalen ook de hoofdprijs mee

Zit een maar aan......
Hij staat 35 km van me weg.
Kheb geen rijbewijs, ben afhankelijk van de tijden van het OV, en die zijn me daar een partijtje....
Ben 1 uur en 30 a 35 minuten onderweg (licht er aan hoesnel ik loop) en dan moet ik ook 1 uur en 30 a 35 minuten weer terug reizen.
Ben ongeveer 2 uur bezig met mijn poown. Maar ik kan, vanwege school + stage + werk, maar 1 keer in de week heen.
In de avond kan niet, ze hebben geen bakverlichting, en benzine is al niet goedkoop....
Kheb een stalling in de buurt gezien, binnen 5 km nog wel. Ook All in, iets goedkoper dan wat ik nu heb.
Aan de foto's te zien, nette stalling. Mooie ruime rijbak EN een stapmolen....
Zal ik kijken......?
Vind het zoo vervelend als hij weer verhuist moet worden.
MAar 1 a 2 maal in de week longeerwerk doen, is niet genoeg ofcourse voor spieropbouw.
Please...Wat vinden jullie?
Houd jullie op de hoogte