Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
teiger150 schreef:Mijn pony staat tegenover een camping en dit probleem heb ik in het toeristen seizoen heel erg.
dagelijks vind ik voedsel in de weide en ben ookal naar de camping eigenaar gegaan. die heeft er ookal van alles aan geprobeerd te doen maar er zitten daar wel 200 camper plaatsen op die camping. ze hebben inderdaad ook wel eens geprobeerd pony te pakken enz. gelukkig is mijn pony'tje nou eenmaal niet de liefste tegen vreemde in de wei. maar nu heb ik dus een nieuwe pony er bij die echt onwijs lief is komt zo naar je toe. hij slaat wel op hol als je er op gaat zitten zonder zadel maar toch het geeft mij elke dag echt een naar gevoel ik zelf durf meestal de mensen er niet zo heel erg op aan te spreken en vaak ben ik alleen en zitten er zn heel groepje oudere meiden langs mijn weitje ik vind het altijd super naar en heb bordjes aan het hek hangen ( zijn er al eens af gehaald) en indd een extra hek voor het hek maar toch het houd niet echt op heeft iemand nog tips ( ik zit zelf aan camera te denken indd)
Varekaj schreef:Je kan ook een extra ijzerdraadje aan de buitenkant van je hekwerk kunnen plaatsen waar je via een aparte batterij extra stroom op zet. En eventueel ook je poort zelf voorzien van een ijzerdraad boven de poort zodat ze er niet overheen kunnen + je poort mee onder stroom zetten. Dat doen een aantal veehouders hier in de buurt ook om te zorgen dat hun metalen hekwerk niet om de week gestolen wordt.... (jawel, dievenbendes tillen ze zo uit de hengsels...)