Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amaris schreef:verveling door op stal staan los je op door... - hou je vast -paardlief niet zoveel op stal te laten staan!
MariekeB schreef:Amaris schreef:verveling door op stal staan los je op door... - hou je vast -paardlief niet zoveel op stal te laten staan!
ehhh, dier staat alleen snachts op stal. WEllicht eerst even lezen voor je zo klakkeloos reageert.
Je hebt allerlei soorten speeltjes met een liksteen erin. Wellicht is dat iets.
Wilgentakken.
Gypsy schreef:Omdat het een ongelofelijke evolutianere blunder zou zijn, als een paard wel kon zweten maar vervolgens juist daardoor zou overlijden.
Geweldig dat er van de zomer een uitloopstal komt, dan kun je volgende winter zelf ervaren of dat goed gaat of niet.
MariekeB schreef:Amaris schreef:verveling door op stal staan los je op door... - hou je vast -paardlief niet zoveel op stal te laten staan!
ehhh, dier staat alleen snachts op stal. WEllicht eerst even lezen voor je zo klakkeloos reageert.
Je hebt allerlei soorten speeltjes met een liksteen erin. Wellicht is dat iets.
Wilgentakken.
riannezweeds schreef:Gypsy schreef:Omdat het een ongelofelijke evolutianere blunder zou zijn, als een paard wel kon zweten maar vervolgens juist daardoor zou overlijden.
Geweldig dat er van de zomer een uitloopstal komt, dan kun je volgende winter zelf ervaren of dat goed gaat of niet.
wat??? beetje vreemd hoe je doet hoor, ik vroeg toch niet of jij me wou vertellen hoelang mijn paard binnen mag staan?!?!?! ik woon in zweden en het is hier bijna elke nacht rond de -20, om dat een natbezweet paard dat net uit de rijhal komt op de wei te zetten vind ik wel heel apart!! weet niet wat jij vroeger met je paarden allemaal hebt gedaan en waarom je alles hebt verkocht maar dit is echt niet wat ik ga doen maar toch bedankt dat je even mee wou praten
vuurneon schreef:Ik bekijk het van de positieve kant; fijn dat het paard 14 uur buiten staat!
Ik heb zelf een speelappel opgehangen en daar gaten in geboord: daar gooi ik biks in(een fles was hier geen succes, pony beet gewoon hard in de fles. De speelappel is veel groter en dat kan hij niet in de mond nemen)