Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
simongek schreef:ik deed het vroeger ook altijd. eerst met mijn pony en later met mijn paard.
vanaf 1 december tot ongeveer 1 maart of 1 april ging ik dan overwinteren bij een pensionstal met binnenbak en de rest
van het jaar staan ze thuis waar we alleen een buitenbak hebben.
shalana1995 schreef:Hallo,
mijn paard staat op een luxe stal met binnenbak maar omdat het wat te duur word willen we haar op een stal zetten waar het wat minder luxe is zonder binnenbak.
in de zomer is dit geen probleem maar in de winter kun je niet veel rijden vanwege de vorst.
en omdat ze 20 jaar oud is wil ik haar wel actief en fit houden door haar zo vaak mogelijk te blijven rijden.
maar dat gaat moeilijk vanwege de vorst dus ik kan dan niet rijden in de buitenbak en het is ook geen geschikt paard om er in de winter buitenritten mee te maken.
nou had ik gedacht als we dan elke winter weer terug verhuizen naar de luxe stal met binnenbak dan kan ik lekker blijven rijden. maar mijn vraag is nu is het wel goed om een paard zo vaak te verhuizen??
shalana1995 schreef:@ Lynn_Nikita : het is maar voor 3 maanden. maar ja ik weet niet of ze dat goed vinden