Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merelj93 schreef:Mijn moeder komt net met een beter idee waar ik helemaal nog niet aan gedacht heb.
Ik zet de tinker vrijdagavond gewoon op de wei + schuilstal.
Mijn ezel haal ik dan zaterdag op van waar hij nu nog staat, en dan kunnen we ze gewoon overdag aan elkaar laten wennen terwijl ik erbij ben.
Ragdollcat schreef:merelj93 schreef:Mijn moeder komt net met een beter idee waar ik helemaal nog niet aan gedacht heb.
Mijn ezel haal ik dan zaterdag op van waar hij nu nog staat, en dan kunnen we ze gewoon overdag aan elkaar laten wennen terwijl ik erbij ben.
Dat is een beter idee inderdaad. Maar dan nog............... ik zou niet gerust zijn ivm dat hij de omgeving niet kent en dus al gelijk in t donker op de wei gaat, hij weet natuurlijk niet waar wat is en hoe de omheiningen zijn.
Ik zou m gewoon op stal zetten en morgen op wei en schuilstal. Dan is het licht en ziet hij hoe en wat waar is.
merelj93 schreef:Mijn moeder komt net met een beter idee waar ik helemaal nog niet aan gedacht heb.
koenlover schreef:Ik weet dat niet alle paarden zo zijn maar ik weet ook dat een paar van mijn paarden helemaal door t lint gaan als ze geen andere paarden zien. Ik zou dus kijken of hij toch 's morgens zou kunnen komen.