Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoJoPonylove schreef:Hallo bokkers (ik kon hiervan nog geen topic vinden, en ik weet niet of het goed staat en anders zeggen julie het maar!)
Ik ga, als het weer wat beter is, met een vriendin waarschijnlijk mijn paarden wassen.
In de winter heb ik het niet gedaan want dat vind ik echt te koud, maar ja, nu de vraag: mijn paarden zitten echt helemaal onder de mest en moddervlekken, en we hebben geen waterslang tot onze beschikking, dus het moet met emmers, maar hoe zou ik dat doen, met een spons ofzo, voor de staart gebruiken wij altijd goudzeep, maar ja hoe krijg ik die vacht schoon, vooral op de buik is het echt vies, dus mijn vraag is hoe doen jullie dat??
ik hoop hier even wat goede ideeen uit te halen. dus brand maar los!
_Nancy schreef:Ik heb ook zo'n lekkere vetkees
Iedere dag weer een hoop modder op de buik en benen..
Als het droog is krijg je het er wel af, met een goede borstel maar anders..
Wassen doe ik toch nog maar even niet, vind het nog wel wat te koud, ook al hebben we warm water..
JoJoPonylove schreef:_Nancy schreef:Ik heb ook zo'n lekkere vetkees
Iedere dag weer een hoop modder op de buik en benen..
Als het droog is krijg je het er wel af, met een goede borstel maar anders..
Wassen doe ik toch nog maar even niet, vind het nog wel wat te koud, ook al hebben we warm water..
dat probleem heb ik ook maar bij het ene paard Famke, hangen er gewoon stukken modder in der vacht... en der benen zijn ook niet echt de mooiste