Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gini schreef:Oef, geen verlichting is echt wel een groot nadeel. Dan kan je in de winter na 4-5 uur al niets meer met je paard doen.
Stal 2 moet je zelf mesten, maar is wel verder weg. Weet je zeker dat je dat iedere dag kunt volhouden? Ook na een rotdag, regendag, zieke dag etc. Dat zelf mesten neemt toch altijd net meer tijd in dan je vooraf bedenkt.
Ik sla niet achterover van beide stallen. Heb je nog andere opties of zijn dit al de beste stallen?
Cynthiaaapje schreef:Stal 1 wordt al het belangrijke voor je (paard) gedaan. Aangezien je zelf aangeeft alleen in de avond te kunnen, houdt dat in dat je paard overdag binnen moet blijven, omdat buiten en binnen zetten ook zelf gedaan moet worden. Daarbij vind ik 5 uur max echt heel weinig.
Wat betreft licht, koop een bouwlamp op staander en je komt een heel end.
liedje89 schreef:Ik vind het wel raar dat je op de eerste stal geen mogelijkheden zou hebben om les te hebben, waarom is dat zo? Dat zou voor mij echt een groot nadeel zijn, geen verlichting is ook erg vervelend. Zeker als het ook niet iets is wat wellicht nog aan te pakken valt.