Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justdiesel schreef:Ik vind het verschil tussen stalling 1 en 2 te klein.
Voor 2 zou ik minder geld over hebben.
Misty12 schreef:Ik vind je prijzen erg redelijk, maar ik ben bang dat je er zelf aan te kort komt. Ik heb ongeveer hetzelfde als staling 1 en betaal ook rond dat bedrag. Maar als het een deel van je inkomsten is, mag je de prijs wel verhogen. En ik denk helemaal aan die kant van het land dat je behoorlijk goedkoop bent.
Gypsy schreef:voor de 2e stalling zou ik zeker dat geld willen betalen.![]()
Wel vraag ik me af hoeveel werk het uitmesten dan zou zijn? Hoeveel paarden komen er te staan? En hoe zouden jullie ingrijpen als het bv. al 9 uur s'avonds is geweest, en degene die uit moest mesten nog niet geweest is?
Mariposa11 schreef:Klinkt super! Misschien is het een idee om iets van een noodstalletje te hebben voor de paarden die buiten blijven? In de zin van, als er 1 ziek wordt of er gebeurd iets dat je het paard tijdelijk kan stallen?
tamary schreef:ElenaJuna schreef:Leuk hoor!, vooral omdat Diemen ook aan de 'dure' kant van het land is betaal je hier al snel 400 euro per maand. Succes!
Ik heb in die buurt gestaan op ook zo'n soort stal en betaalde daar 185? op het laatst. Daar nu 200 voor kwijt te zijn klinkt als redelijk normaal.