Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElsB schreef:Hoe recht? Vervelend idee: kan het zijn dat iemand stukken van de manen knipt? Voor paardensieraden of zo? Als de andere paarden het doen zou ik eerder van dat spul tegen kribbebijten proberen dan sambal...
Kellyy_ schreef:Ik vlecht al jaren de manen van mijn tinker in losjes in (en die zijn behoorlijk lang, geloof me), en dat werkt prima. Sambal zou ik zelf niet doen,
ik zou namelijk bang zijn voor irritaties in de mond van de andere paarden. Is het haar lang genoeg dat ze er zelf aan kan kauwen? Misschien ligt
daar het probleem? Wat ik namelijk ook wel eens zie bij mijn tinker is dat als ze een hap hooi of gras neemt, er soms een pluk manen in haar mond zit (vooral als het
los hangt gebeurt dit)
_KaWi_ schreef:Leuk die baasjes die alles heel willen houden haha![]()
Nou die antibijt hielp bij mij iig wel. Heb het nog dagen lang om mijn vingers en lippen gehad.
Vies spul haha...
_KaWi_ schreef:Leuk die baasjes die alles heel willen houden haha![]()
Nou die antibijt hielp bij mij iig wel. Heb het nog dagen lang om mijn vingers en lippen gehad.
Vies spul haha...
kimmmm2696 schreef:_KaWi_ schreef:Leuk die baasjes die alles heel willen houden haha![]()
Vies spul haha...
Anti bijt helpt dus ? Haha want wil het echt heel graag mooi houden, hihi het is nog wel beetje mooi
alleen nu ineens stuk dunner en anders dan dat ik gewend ben verdorie haha. Naja niks aan te doen
natuurlijk maar waar kun je dat dan krijgen ? Voor als ik weer een keer vlechten in doe dan helpt dat misschien
En ook zonde van de manen van je haflinger ! Zie namelijk op je profiel dat die ook echt wauwie zijn !