Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Als ik zou gaan voor 1,50 mtr met 3 liggers dan kom ik uit op zo'n € 25 de m2, hierbij zit dan ook het schrikdraad geintegreerd. En het ziet er in mijn ogen ook erg solide uit.
Ik heb een paar paarden die echt alles voor elkaar krijgen...
). Nu is dat wel netjes gerepareerd. Maar verder is vrijwel alles aangevreten, soms zoveel dat de plank volgend jaar wel door is. Het stomme is dat we dezelfde omheining hadden bij ons vorige huis en daar hebben (dezelfde paarden) NOOIT aangezeten. Echt niet, die was helemaal puntgaaf en als nieuw. Dus mijn teleurstelling is groot. Nu vind ik hout wel veel mooier dan die grove kunststof omheining die wellicht ook wat verkleurd, maar ik vind veilig en hufterproof veel belangrijker. Maaarrrrrrrr, is een equisafe omheining wel hufterproof en veilig? Geen idee. En het is duurder dan hout.DubbelDun schreef:Ik vind 25 euro behoorlijk aan de prijs en dan nog niet eens geplaatst ook.
Mijn omheining van 1,25 hoog groen gaas met groene metalen palen was kompleet geplaatst 17 euro de strekkende meter. Zelf heb ik er nog een dun stroomdraadje langs gedaan om het 'kontje schuren' tegen te gaan.