En zo ja, hoe dan?

Dat lijkt me toch wel wat handiger uitmesten, dan nu, drollen die overal in de stal verspreid liggen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurabyoux schreef:Mijne heeft het ook geleerd en poept zelfs in een emmer als ik die neer zet haha.
Het werkt vooral als je een dominant paard hebt en dan mest neerlegt van een ander paard van stal, mijn merrie mest daar namelijk a la minute overheen.
Sabien88 schreef:Mijne poept over algemeen netjes op een plek, stal, weide, paddock. Zelfs op buitenrit gaat hij op gras staan om te poepen! Haha wel makkelijk en netjes...toen ik m net had vroeg k me steeds af waarom hij zo oppeens gras in wilden. Vond maar gek.. Na een paar keer had ik door dat hij dan meestal gaat poepen.
Ik ben op paardrij vakantie in belgie geweest, hier lieten ze alle paarden onderweg in de bosjes staan. Hij floot een keer en ze gingen allemaal plassen! Bizar om te zien
unihorses schreef:Sabien88 schreef:Mijne poept over algemeen netjes op een plek, stal, weide, paddock. Zelfs op buitenrit gaat hij op gras staan om te poepen! Haha wel makkelijk en netjes...toen ik m net had vroeg k me steeds af waarom hij zo oppeens gras in wilden. Vond maar gek.. Na een paar keer had ik door dat hij dan meestal gaat poepen.
Ik ben op paardrij vakantie in belgie geweest, hier lieten ze alle paarden onderweg in de bosjes staan. Hij floot een keer en ze gingen allemaal plassen! Bizar om te zien
ik ken ook iemand die fluit en ze gaan plassen hoe leer ej ze dat?