ik heb al een poosje een verzorgstertje lopen,
maar wat ik merk is dat ze steeds minder gaat doen met mijn paard..
nu ben ik sinds ik haar heb behoorlijk aan het trainen en is ze dus ook redelijk druk als ze een dagje stil heeft gestaan..
maar nu valt het me op, dat de laatste 6/7 keer dat ze haar gedaan heeft dat ze haar elke keer vrij gaf..
ook wat me opvalt is dat ze wel eens opschrijft dat ze rijdt, maar dat ik dan vervolgens van mensen van mijn stal hoor,
dat ze helemaal niet gereden heeft..
ook laat ze de kleine dingentjes vallen, zoals na het buiten staan in de paddock geen borsteltje over haar heen haalt,
ook al haar beentjes onder de modder zitten zet ze haar zo in haar stal..
als ik hier wat van zeg is het:"oke."
zelf heb ik niet 7 dagen per week de tijd, en was ik al blij dat ze twee daagjes voor me wou invallen,
maar wat nu het geval is, dat ik alsnog meer tijd dan die 5 dagen in haar moet steken,
omdat ze zoo ontzettend druk is en aandacht vraagt.
net zoals vandaag, dan kom ik aan op stal zit der deken helemaal ondersteboven en onder de modder..?
dan wil ik gaan rijden en bij het instappen kan ik haar al niet onder me houden,
wil ik lichtjes gaan draven en dan gaat ze me toch in een rengalop ervandoor.
dan moet ik haar een hoek insturen om haar te kunnen laten stappen,
na half uur veel galop werd ze eindelijk rustig..
puntje bij paaltje heb ik dus weer niet verder kunnen gaan met de nieuwe technieken omdat ze gewoon te druk is.

want ik wil niet dat mijn paardje hierdoor helemaal gek wordt en dat we straks weer helemaal opnieuw moeten beginnen..