Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nagano schreef:tossielove schreef:Ik heb zand in mijn schuilstal, veel zand, maar ook grote stal. Hahah dat van die deken
ja echt hij pak te hem gewoon van me af van he die wil ik om hoor
keek ook echt appelig er bij
maar een vraagje wat voor zand bedoel je
en kan dit dan ook bij de mest hoop er bij?
ZusJacobs schreef:Stenen, buiten kunnen ze liggen e.d. Helaas hebben ze sinds kort de ontdekking gedaan dat pissen op steen erg lekker spettert ofzo? Getver wat hebben wij toch een stel varkens. (varkens zijn nog wel schoner..)
Edit] Het is een schuiltalletje hoor, dus ze staan nooit 24/7 op steen.
GamblersCup schreef:Hoe kan je stal te nat zijn voor vlas, als je een betonnen vloer hebt? Of bedoel je vlak voor de stal, en daardoor wordt de bodembedekking ook nat ofzo? Dan zou ik een drempel leggen.
Ik heb vlas in de stal, met drempel. Zo voorkom ik dat er veel vlas wordt uitgelopen, maar ook dat er rotzooi binnenkomt. Als het flink gaat vriezen gaat er een laag stro overheen, maar dat wordt wel flink gegeten (ik heb dan ook voederstro erin liggen, zal misschien minder zijn als je ander stro gebruikt).
brechtje122 schreef:Ik heb een inloopstal met tegels en stro en in de winter niets, maar dat wordt inderdaad snel nat. Nu nog zonder deken lijkt me te laat als hij tot nu toe met deken op heeft gestaan. Het begint nu toch met vriezen. Wat voor deken heeft hij nu op?
Zinzi_jewel schreef:Een paard voelt zich het comfortabelst met temperaturen tussen de -5 en +15 heb ik me ooit laten vertellen .
Daarbij is een paard zijn gevoelstemperatuur anders als dat van ons .
Ik heb stro in mn stallen omdat IK het gevoel heb dat dat en warmer en bovendien zachter ligt .
Hoe mijn paarden het vinden . Ach ze vinden dat wel best .
Maar jij zei dat je paardje al het stro op eet . Wat is daar het probleem dan van ?