Hoi! Ik wil mijn shetlanders graag hooinetten geven , maar weten jullie waar ik goedkope weg kan halen? en dan niet te grote gaten er tussen (soort slowfeeder) Ik dacht aan 2 of 3 hooinetten
Ik heb ze uit Duitsland gehaald, super kwaliteit, na 6 jaar zien ze er nog als nieuw uit. Voor 2 netten van ik 90 euro kwijt (een van 1 bij 90 en eentje van 1,5 bij 90 met een maas van 4,5). En ik heb er zelf een gemaakt van aanhangernet van de action, die was 8 euro, maar die is nu na een jaar wel kapot aan het gaan.
SteffiiY
Geplaatst: 19-11-12 12:04
Ja ik raar Eppljeck ook aan, heb hooinet al zeker een jaar en word iedere dag gebruikt, en ziet er nog goed uit
ik heb ook de EJ netten, 4 stuks. Je hebt ze in 2 maten, ideaal. ( ik maak ze vast in een lage kuubskist) ( ook makkelijk als iemand anders voor je voert, dan hoef je het in de netten klaar te zetten en dan weet je precies hoeveel ze krijgen)
ik heb die van ej 3 x 3 nu een maand of 2 ( heb er 7) . Rekken wel wat uit maar ze zijn nog niet gesloopt. Er eten zowel paarden als een kleine pony van
als je een echt degelijk net zoekt wat ook nog eens gemakkelijk te vullen is, moet je eens op http://www.cavalo.nl/staluitrusting/voe ... net-2.html kijken. zeker niet goedkoop maar wel zeer sterk en met een redelijk fijne maas.
Die van EJ heb ik ook , een hoop ervan. Rekken idd wat uit, maar het zijn verder fijne netten. Ik voer alle voerbeurten uit die netten, zodat ze niet zoveel knoeien. Maar uiteindelijk rekken ze wel wat op en worden de mazen wat groter.