Kan iemand mij helpen ? Want ik weet mij echt geen raad meer ! Andres mijn paard vind stro HEERLIJK ! Hij eet het echt super graag, als hij al ziet dat ik wat vast heb dan komt hij er al meteen aan gelopen. Hij eet dit ook veel liever als hooi. Dus met gevolg :
Elke dag is de stal een ramp ! Ik moet de stal letterlijk ELKE DAG uitmesten. Hij eet echt al het stro op + zijn berg hooi die hij van mij krijgt. Dus er licht niks meer in, alleen nog maar mest en urine. Dit is niet alleen heel veel werk voor mij, het is ook nog is duur en slecht voor Andres. Heeft iemand dit zelfde probleem ? Of weet iemand hier wel raad mee ? Laat mij dit dan aub weten. Wat als het straks winter is , staat dat arme beest op een koude betonnen vloer. ( Dat hij natuurlijk wel zich zelf aan doet

Wat ik al geprobeerd heb : (Met zeker geen succes)
- Azijn over het stro. = At alles gewoon op
- Stro met vieze stro mengen = At de goeie strootjes er tussen uit , het vieze bleef liggen
- Stro bedekken met hooi = Nee indd geen goede keuze maar ik kon proberen, hij ging met zijn neus er door en at het stro er onder op
- Houtkrullen = Ging op zich wel , maar ik deed er maar 2 dagen mee en de stal was weer een ramp + Ontzettend duur !
Alvast bedankt !