Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vickers schreef:Uitrekenen wat je kwijt bent per maand aan hooi, evt stro, krachtvoer. Ik zou er persoonlijk wel iets bij rekenen ivm je onderhoud land/stal. Hoeveel kuil/hooi gebruik je nu en voor hoeveel paarden? Wat kost een baal?
Tigra_ schreef:Ik zeg ook rond de 100,- je doet ook het "werk" dus vindt dat wel een nette prijs heb je ook wat extra mocht het nodig zijn maar ik gok aan hooi alleen al zul je zeker 50,- kwijt bent dus. Eventueel meer hooi in de winter als zomer maar zo heb je een vaste prijs en kun je wat compenseren. Wat in de zomer "teveel" betaald wordt heb je dus in de winter extra.
wereld schreef:Tigra_ schreef:Ik zeg ook rond de 100,- je doet ook het "werk" dus vindt dat wel een nette prijs heb je ook wat extra mocht het nodig zijn maar ik gok aan hooi alleen al zul je zeker 50,- kwijt bent dus. Eventueel meer hooi in de winter als zomer maar zo heb je een vaste prijs en kun je wat compenseren. Wat in de zomer "teveel" betaald wordt heb je dus in de winter extra.
Ja idd, dat is wel zo.. Er komen natuurlijk altijd extra kosten bij zoals een duur fijnmazighooinet waar ze uit eten en zulke dingen..