Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Ja ik. Ik vind het prettiger dan stro korrels en goedkoper, maar ik meng er wel regelmatig een pak zaagsel of vlas doorheen om meer volume te krijgen, maar dat hoeft niet..
roombolletje schreef:diana1 schreef:Hier sinds kort 1 paard op houtkorrels. Bevalt goed en bij dit paard beter dan strokorrels. Reden hiervoor is dat houtkorrels niet worden gegeten en de strokorrels wel.
Hoi Diana,
En hoe zijn houtkorrels (t.o.v. strokorrels) in onderhoud?
grtz
roombolletje schreef:Hoi allemaal,
Zijn er mensen die ervaring hebben met houtkorrels als grondbedekking in de stal?
Het schijnt wel goed te werken? Ik zou er graag meer over willen weten.
grtzz
roombolletje schreef:russel schreef:Ja ik. Ik vind het prettiger dan stro korrels en goedkoper, maar ik meng er wel regelmatig een pak zaagsel of vlas doorheen om meer volume te krijgen, maar dat hoeft niet..
Hoi Russel,
En wat vind jij er zo prettig aan? Afgezien van de prijs; waarom werk je liever met houtkorrels dan strokorrels?
grtzz
diana1 schreef:Granu,
Net als bij strokorrels heb je ook verschil in houtkorrels![]()
Trouwens hoe zit het dan met al die mest afkomstig van paarden die op zaagsel staan?
Er staan inmiddels zoveel paarden op houtkorrels; waar zouden al die eigenaren hun mest laten![]()
russel schreef:Hoe zo niet mag??? Wat een onzin.
joyce B schreef:Tjonge jonge. Wat een gezeik om hetzelfde spul, maar dan pietluttig over details wat zogenaamd wel of niet een milieu delict is...