tinker6 schreef:wij hebben al 7 jaar tochtstroken voor de ingang van de stal, als ik het me goed herrinner komen die bij agrowin vandaan.
je kunt beter iets meer geld uitgeven dan dat er gevaarlijke situaties ontstaan door wapperende tochtstroken.
1e keer vonden de paarden het wel eng, maar belonen met brokken in de stal nadat ze erdoor zijn gegaan werkt heel goed, nu lopen ze in en uit alsof het niets is.
foto's kan ik hier niet plaatsen, het verkleinen lukt me niet, als je belangstelling hebt kan ik er wel 1 mailen
Hier werkte voor Rena voer helaas niet goed genoeg, vanalles geprobeerd en aan de hand lukt het dan op een gegeven moment natuurlijk wel om haar min of meer vrijwillig achter je aan naar binnen te laten lopen, maar zelf zou ze liever doorvriezen in de regen en sneeuw zonder eten, dan naar binnen te gaan waar de Fjord wel gewoon lekker staat te snurken en smikkelen 
Ik heb haar vorig jaar zelfs een dekentje op moeten doen omdat ze het echt niet trok omdat ze niet naar binnen durfde 
Toen heel langzaam gewend over een periode van weken met steeds 1 flapje meer naar beneden laten hangen in de deuropening, en dat ging dan wel aardig, maar zodra er nog maar 2 of 3 flapjes omhoog zijn wordt het al eng hoor om er tussendoor te gaan, en als het dan gaat waaien dan verdomd ze het gewoon. Dus maar aan de kant die flappen, dan kunnen ze beter binnen staan met open deur, dan buiten in de regen